چای دم کرده

شعر و ادبیات -شاعرانه ها -متنوع از همه جا از همه چیز

چای دم کرده

شعر و ادبیات -شاعرانه ها -متنوع از همه جا از همه چیز

بال پرواز ســروده ء ‌فــرزانه شــیـدا

 
اگر گیرم ز عشقت بال پرواز
 
هـمین امشب بیایم  سوی  تو باز

به  نزدیکی  تـو  بنشینــم    آنگاه

بخوانم   از  دل  غــمگینم     آواز

بگریــم  از  دلـــم  زار و  پریــشان

 

بـنالـم  از دلم   غـمگین  و  نالان

بـریـزم اشـکها از  عمق   سینـــه

 

ببــارم  بـدتر  از  طـوفا ن  و بـاران

بـه  آوازی  غـمین و  نالــه  ماننــد

 

چـنان خوانم که کوهها هم  بنالند

که زآن سنگین دل کوهی شود آب

 

اگــر حـــرف غــمین دل  بـــدانند

ولـی اکنــون که بـال و پــر  نـدارم

 

بخـلوت سوزم و در سینــه  بـارم

بیــاد آرم ســخنهای تو هر  شـب

 

چو شمعی سوزم و دم بر نیــارم

چه میگویم؟ کدامین عشق و بالی

 

هـــمه تنـــها بود  وهـم و  خیالـی

مـــرا از عشــق  بال و پر   نـمانده

 

چـگونه  پر کشم با دست  خالی

مـرا عشـق تو گر  بال و پری  داد

 

ز بنـــد  تو .. دل خود ســازم  آزاد

بهر  ســو  پر کشم   با دید  گریان

 

چو عشق تو به من غم داد و  فریاد

چو عشق تو به من غم داد و  فریاد

 

 ســروده ء ‌فــرزانه شــیـدا

 http://fsheidaaa.blogsky.com/

 

تهیه و تنظیم اشعار : ف . شیدا...شیواااااماهیچ

 www.mahich.blogfa.com


 

افسوس -سروده فرزانه شیدا

 

آینــه... اینگونه غمگین  دیده بر چشمم مدوز

من کجا گفتم که  یک عاقل و  یا  فرزانه ام ؟!

گرچه  میسوز د دلم همواره در  شیدا  شدن

من   هنوزم   یک  دل   دیوانه ء  دیوانه ام !!!

با من از  دنیا  مگو ... قید  جهان  را زد   دلم

قلب  غمگین  مانده  جاو  دفتر  و   پیمانه ام

گوشه تنهائیم خوش  باد   و    یاد  و  خاطره

بعد از  این  با  زندگانی  هم  دگر   بیگانه ام

روح ما در آسمان گشته  رها .. بی قید و بند

باغ عشقی گر ببینی   من  در  آن  پروانه ام

گر  به خلوت  سر کشیدی  در پی شیدا دلی

شعله ء  سوزان  شمع   روشن   آن  خانه ام

من نمیگویم چه بودم یا چه سان خواهم شدن

خواهد  آمد   روزگاری     بشنوی    افسانه ام

  سروده فرزانه شیدا

http://fsheidaaa.blogsky.com/

 
 
 
فرشته ها می گریند آنگاه که انسان
 
 
عروسکی بیش نیست
 
 
 
 توجه : لطفا باین سایت سر بزنید
 
 
 
یکی بگه چرا هیچکس توی ایران نیست بداد اینها برسه
 
 
 
 کجاست حس انسانیت وانسان دوستی
 
 
 
اونهم در کشوری که هوار همه در ادعای همه چیز بالاست
 
 
 
خوب اینجا وقتشه فقط نشون بدید انسانید .همین!
 
 
 
بیش از این کسی ازشما چیزی نمیخواد
 
 
 
فقط یه جو انسانیت فقط یه جو!!!
 
 
 
چنین اتفاقاتی در تمامی دنیا رخ میدهد
 
 
 
 اما چشم بستن وگذشتن
 
 
 
همپایه با  ارتکاب به  این جرم است!!! :
 
 
 
 
 
در باب این مطلب شعری در آشیانه شعر
 
 
پست شده است
 
 
 
حضور هریک از شما دوستان نماینده
 
 
 
همدلی ، پشتیبانی و حمایت از  این کودکان است
 
 
 
تا شاید صدای این مظلومان  به مقامات بالاتر برسد:
 
 
 
ممنونم
 
 
آشــیانه شــــعر:
 
 
 
  آنچه را بر خود نمی پســـندی بر دیگران مپسند
 
حضرت علی علیه السلام