چای دم کرده

شعر و ادبیات -شاعرانه ها -متنوع از همه جا از همه چیز

چای دم کرده

شعر و ادبیات -شاعرانه ها -متنوع از همه جا از همه چیز

آسمان مال من است از فرزانه شیدا

 
آسمان مال من است

هر کجا هم باشم ..آسمان مال من است..

گر که رنگش آبی

گر که گریان و پراز ابر غم است

گر به هنگام غروب ...نیلی و نارنجی

آسمان مال من است!

...

ترسم آن است ببینم یکروز ...

دل من با من نیست

و ندانم که دگر عشق کجاست

و ببینم روحم

در قفس زندانی ست..

و ببینم در باغ ...آن گل پر پر سرخ

تن ویران من است

و دگر یاری نیست

وببینم که حقیقت ز در باغ گریخت

تا سوالش نکنیم!!!

...

آسمان مال من است

که مرا در شب پرواز شناخت

و مرا خوار نکرد

تا که شاعر باشم

و به هر واژه زبانم آزاد

وبه احساس دلم بالی داد

تاکه آزاده گیم... در یابم

و به عریانی روح

(رنگ زیبائی )را (آسمانی) بینم

رنگ آبی امید!

رنگ آبی امید!

17 فروردین 1385

ف.شــیدا
 
دیوان اشعار:
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد