چای دم کرده

شعر و ادبیات -شاعرانه ها -متنوع از همه جا از همه چیز

چای دم کرده

شعر و ادبیات -شاعرانه ها -متنوع از همه جا از همه چیز

سروده ای با نام من دیوانه ام! از عباس استیری وشعر دیوانه :ف.شیدا

سروده ای با نام من دیوانه ام! از شاعر عباس استیری

شاعر :عباس استیری سه شنبه -78 فروردین -621
کشور: ایران شهر: کرج

وبلاگ ایشان :
www.3sepidar.ciooc.com

لیست دفتر شعر ها عباس استیری
نوشته های ادبی عباس استیری
در دفتر شعرنو 


   
من دیوونه اَم(نقاشی به سبک......) 


توی مغزم رو بِکش نقاش!من دیوونه اَم
ثبت کن اما مراقب باش! من دیوونه اَم

خیلی وقته گریه رو با خنده قاطی می کنم
مغز من زنجیریه حرفاش! من دیوونه اَم

خیلیا دنبالَمَن!مردم/ پلیس/ حتی خودم
تحت تعقیبم آره داداش! من دیوونه اَم

دور مغزم یک حصار سخت فولادی بکش
تا نیاد تو هر کی با کفشاش! من دیوونه اَم

توی مغزم شربت خوابُ فراموشی بریز
تا بخوابه پا نشه از جاش! من دیوونه اَم

گیجُ گُنگم/هاجُ واجم/عاطل و پُر دردسر
مغز من طوفانی اوضاش! من دیوونه اَم

دائما چن تا پرنده دور مغزم می پَرن
کاش مغزم یک مترسک داش!من دیوونه اَم

توی مغزم یک پرنده!نه...دو تا ماهی بکش
در به در/ در مونده/آش و لاش! من دیوونه اَم

دستِ کَم ده بار یا صد بار یا...عاشق شدم
نرگس و نیلوفر و خشخاش! من دیوونه اَم

لطف کن توی سرم سازُ قناری هم بکش
ریتم شادِ نیش ناناش نیش ناش! من دیوونه اَم

آرزوهامُ نوشتم رو تنِ چن تا درخت
نردبون داری برم بالاش؟ من دیوونه اَم

دستِ آخر میله و زندون و زندونی بکش
عاقلم کن!گرچه از فرداش من دیوونه اَم
   

  

شاعر :عباس استیری 

 

سروده ی دیوانه از : فرزانه شیدا 

 

از آن اول نفس دیوانه بودم  

وتا آخر نفس دیوانه هستم 

ندارم شرمی از دیوانگی ها   

چوو بین عالمی دیوانه رستم 

زمانی عاقل وفرزانه بودم 

ولی در عاقلی خود را شکستم 

کنون دیگر شدم رنگ جماعت 

به مجنونی به هر محفل نشستم 

فرزانه شیدا 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رله دانلود ادمین پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ http://rele.mihanblog.com

سلام
خوشحال میشیم با شما تبادل لینک داشته باشیم ، اگه مایلید به ما سر بزنید

گلاره پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.mymarket.gigfa.com

سلام.وبلاگت عالیه.به منم سر بزن حتما و عضو بشو .
نظر هم یادت نره
منتظرتم.موفق باشی

عباس استیری جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.3sepidar.ciooc.com

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.اینجا عجب دیوونه بازاری شده...همیشه به من لطف دارید خانم شیدا.ممنونم ازت....گله هم دارم یه خورده.توی وبلاگ گروهی و وبلاگ خودتون_fsh_نظر گذاشتم و خواستم که تجدید نظر کنید و برگردید و ادامه بدید.اما جوابم و ندادید...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد